onsdag, juli 23, 2008

Tillräckligt många bokstäver?


På lördag åker vi upp till svärföräldrarnas sommarstuga. Oavsett bra eller dåligt väder har jag nu gjort en räd på biblioteket. Åtta böcker för åtta dagar, det måste väl räcka? I förrgår lånade jag en snabbläsarbok, lånetid sju dagar, den läste jag ut igår; Jungstedts senaste, den var bra. Var så nöjd med att jag hann skriva en lista med böcker jag ville läsa som jag tog med till bibblan. Få fanns inne, men i jakten på dem hittade jag andra och reserverade flera av dem som inte fanns inne så nu har jag något att se från emot när de dyker upp. Hurra!

7 kommentarer:

Kay sa...

Fler lästips:
"Flyga drake" av Khaled Hosseini.
"Den andra kvinnan" av Douglas Kennedy.

Anonym sa...

bamse och häxan hia-hia
/M den söte men förskräcklige!

Bina sa...

Jäntan: Har bara läst "Tusen strålande solar", men "Flyga Drake" står på listan. Har läst D Kennedys bok, bra om jag inte missminner mig!

Z sa...

Hur länge ska ni vara norr om dalälven?

Bina sa...

Till på lördag nästa vecka, ska hämta stora killen på söndag. Är ni där då?

Z sa...

Vet inte... Tror inte det vi har ju nyss kommit hem från att ha varit borta i 1,5 veckor(barnen) så jag tror inte vi åker ngnstans på direkten...

Z sa...

No djurpark imorgon?