onsdag, juli 16, 2008

I've been challenged

Jag har blivit utmanad av Fröken Johanna! Fick det sent igår, men svarar idag eftersom mycket av dagen hade gått igår när jag läste det. Ok - here we go!

Regler:
- Posta reglerna först.
- Svara på alla frågor.
- Skicka vidare utmaningen till 6 andra bloggare.
- När du postat dina svar, berätta det för den som utmanade dig!

Fem saker som finns på din att-göra-lista idag:
Gå på bio, öva på att högläsa talet, göra näringsriktig kvällsmat, försöka hitta Malaco Truly Black (har försökt i flera dagar, men jag hittar den inte, trots att det verkar som att den finns kvar i sortimentet enligt deras hemsida), lägga in resesängen till syskonbarnet i bilen så jag inte glömmer den när vi ska åka imorgon.

Vad gjorde du för 10 år sedan?
1998 funderade jag på om kärleken verkligen övervinner allt. Sedemera kom jag på att det gör den säkert, men att det jag trodde var kärlek då faktiskt inte kan kallas för kärlek.

Ställen du bott på?
Nästan på ekvatorn.

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
Räknar upp några saker utan inbördes rankning; betala alla lån, se till att sambon fixade långsiktigt lönsamma placeringar så att kidsen har, åka till Ecuador, shoppa loss för minst 25 000 i månaden i minst 25 år, köpa/bygga ett hus med 9 r.o.k. och sjötomt. Va?! Är önskningarna redan slut!

Jag utmanar: Inte sex stycken i alla fall, för så många känner jag inte som bloggar ;) Men låt se: Fru Cedhamre, Jäntan, Miss Gilette och så G.O.A.T