torsdag, juli 10, 2008

Författartips


Lyssnade för några helger sedan på p1 där radioteatern gav ovanstående föreställning. Det var bra och min nyfikenhet väcktes samtidigt som jag insåg att jag inte skulle komma ihåg att lyssna resterande lördagar. Således begav jag mig till biblioteket och nu har jag två böcker av ovanstående författare hemma, varav jag läser en. Den är mycket bra och jag kan rekommendera nämnda författare om du vill läsa en kriminalroman. För övrigt bloggar jag från mobilen, jag hoppas du har överseende med diverse felaktigheter såsom bilder i fel läge...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, vad du är ambitiös och bloggar och bloggar. Dock ger det mersmak att följa dig och de dina. Hoppas att du har en bra semester och är lite ledig oxå.... ; )
må gott / lisa

Du fattar att jag inte kan med och greja namn va så därför är jag anonym, jävla teknik....

Bina sa...

Du är för go' du min vän! Jag är ledig, fast jag bloggar! KRAM!