tisdag, augusti 26, 2008

Blev stressad, sen lugnade det ned sig...

Som ni kanske vet ska jag få gifta mig med mitt livs kärlek om 39 dagar. Som den surfare jag är har jag såklart blivit medlem på en bröllopssajt och där finns det en forumtråd om planering av bröllop. Innan jag läste den kände jag mig ganska lite stressad inför bröllopet - tycker vi har koll, men när jag läste den blev jag helt stressad av alla andras stress och tänkte - jag måste ha missat något eller ganska mycket för så här stressad är inte jag! På den här sajten finns då flera mycket bra verktyg, bland annat ett för planering av bröllop, så jag gick in på den. Alla uppgifter som inte är utförda blinkar med ett klarrött utropstecken och det var femton stycken arga utropstecken. Utöver det var det en hoper uppgifter som vi inte heller gjort, men de framkallade inga aggressiva utropstecken - tack och lov för det! Så nu känner jag mig lite lugnare igen. Och för att göra mig ännu lugnare tänker jag skriva ut den där planeringslistan så jag har den med mig och slipper se de där hoppande, illröda utropstecknen något mer, snacka om stressande!

Inga kommentarer: