lördag, januari 02, 2010

Shopping finns så nära!

Idag kände jag för shopping. Men inte för att köra bil i vågrätt snöfall i en och en halv timme med Liten i bilen för att ta mig till och från shoppingen. Så det blev ett besök i Elbockos lilla klädaffär. Med ett skralt resultat. Höll i kläder till Liten, men nej. Inget tillräckligt lockande. Höll i två tröjor till Lillkillen, men saknade en dragkedja på huvtröjorna. Hittade en ganska fin tunika till mig själv, men den var lite för lång...

Väl tillbaka i huset hittade jag dock en fin väska till min fina netbook i en webshop. Väskan var till outletpris. Så nu längtar jag till den kommer. Jag tycker löjligt mycket om nya prylar. Det är därför jag tycker det är så bra att allt finns att shoppa precis där jag är, dygnet runt. Det är nära det!

På måndag får jag ta tag i shoppingen i RL om vädret är lite mindre snöigt. Kicks, Body Shop, Kappahl, V.I.L.A och Intersport ska få besök. Synd att inte Sephora finns i Sverige.

2 kommentarer:

Sarah sa...

Jaa, visst är det underbart att shoppa! Och nätshopping är faaarligt bra ;) Kraaam!

Bina sa...

Ja, det blir lätt lite dyrt. Surfar just nu runt och kollar in hushållsmaskiner.