onsdag, januari 13, 2010

Ibland...

...drabbas jag av sådan lust att vara på ett dansgolv med hög, bra musik och dansa mig svettig. Ikväll när jag lade Liten lyssnade jag på P3 dokumentär. När den tog slut laddade jag ned en ny och under tiden så lät jag Lady Gaga sjunga "Bad Romance". Texten är inte helt i min smak, förkastlig rentav, men musiken och hennes sångröst får mig att gå igång!

Men. Det är onsdag kväll. Jag har en liten bebis. Hon vaknar om två till tre timmar och vill ha mat från Mamman. Så det blir inget dansgolv för mig. Idag i alla fall. Men så småningom. Då sätter jag på mig högklackade skor. Låter dem dra iväg med mig till ett dansgolv. Någon som vill med?

5 kommentarer:

KaosJenny sa...

Jag är med... ibland blir vardagsrummets parkett ett dansgolv och så bjuder jag upp barnen och dansar av hjärtans lust...

Z sa...

Ta med mig!!!!!!!!

Z sa...

Snygg bakgrund till bloggen föresten!

Anonym sa...

skojar du!!!? Jag kan komma o hämta dig när det är dax så kan vi dansa tills fötterna blöder....
Kram Helena
Ps! vad sägs om Glada Ankan ;-)
Dom har bättre stil numer och fler dansgolv hahaha!

Bina sa...

KaosJenny: Det gjorde jag med - förr. Varför har jag slutat med det?!

Z: Såklart jag tar med dig! Du kan ju dessutom ge slitandet av dansgolv och skosulor en lite mer glamourös inramning ; )

Är själv nöjd med nya layouten.

Helena: Lyfter luren när det är dags! Eventuellt kanske vi kan gå någon annanstans än ovan nämnda ställe. Har hört ryktas att det är mycket konstigt folk där *host, host*.