torsdag, januari 21, 2010

Blåsningen?

För en vecka sedan köpte jag en elektronisk barnvakt genom Blocket av en kvinna i södra Sverige. Innan jag betalade gjorde vi upp att hon skulle skicka den så fort hon fick in pengarna på sitt konto. Jag fick ett mail att hon fått dem och att hon skulle skicka varan under dagen. I måndags kom ett mail att de blivit sjuka i familjen och att hon på grund av det inte orkat skicka varan. Jag skrev att de skulle krya på sig och skicka ett mail när hon postade varan, det skulle hon göra. Sedan gick hela tisdagen, hela gårdagen och halva idag. Och nu börjar jag bli irriterad och orolig att jag inte kommer få någon babywatch, att jag blivit blåst helt enkelt. Skrev nyss ett mail där jag förklarade att jag, trots sjukdom, förväntade mig att varan skickas senast imorgon. För det är väl ändå rimligt? Och så hoppas jag att hon inte fått någon allvarlig sjukdom.

3 kommentarer:

Z sa...

Hur går det? Har du blivit lurad eller?

Bina sa...

Jag har inte fått något svar på mailet jag skickade och ingen babywatch i brevlådan heller. Om den inte kommer på måndag kommer jag skicka ett nytt mail där jag skriver att jag omedelbart vill ha pengarna tillbaka.

Z sa...

Ja gör det. Så får du nog det. Säkert.