tisdag, maj 18, 2010

Utväxt


Nä, jag har inte klippt mig själv. Nä, barnen har inte heller klippt mig. Visst ser det ut som jag klippt luggen lite väl kort? Det är faktiskt mitt hår som är på utväxt igen. Om ni kommer ihåg så tappade jag för en tid sedan väldigt mycket hår och som synes överdrev jag inte. Ser fram emot att få mitt fina tjocka penntrollshår tillbaka. Nu känns det bara skandinaviskt flygigt och tunt. Men som sagt, under mitt hår är de tappade hårstråna på väg tillbaka. I like!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Herregud! det kunde jag aldrig tro!
För det har inte synts.

Kram henna

KaosJenny sa...

Mysigt... Klart du blir penntroll igen Kram

Miss Gillette sa...

Hade heller ingen aning och har inte sett nåt. Men inser att det måste vara en jätteskillnad för dig själv. Varför åkte håret av, då?