onsdag, maj 12, 2010

Jag kommer frysa ihjäl

Det har som sagt var varit varmt idag och under kvällen. Nu börjar det dock bli svalare, men nannyn framhärdar att vi ska sova med ett öppet fönster. Helknasigt! Jag har förvisso pyjamas med mig, men den kommer inte räcka för mig, jag fryser redan där jag sitter i jeans och t-shirt och tunika. Suck... Men innan jag hunnit surfa klart och göra kvällstoaletten så kommer nannyn ha somnat och då tänker jag stänga fönstret och sedan krypa ned i sängen och bli varm. Så det så!

4 kommentarer:

KaosJenny sa...

Hoppas verkligen att du klarar livhanken och får en fortsatt underbar resa Kram

Anonym sa...

"Nannyn" måste dementera detta inlägg hahaha!
Vem vill sova med pyamas och stängt fönster när det är 20 grader varmt ute!?
Själv höll jag på att få vätskebrist på kuppen ;-)
/ Nannyn

Cirkus sa...

Roligt att nannyn kallar sig själv "Nannyn"! Är du en låtsasnanny?

Bina sa...

Nä, hon bara är som Päivy i Hollywoodfruarna, pratar om sig själv i tredje person...