fredag, januari 30, 2009

Världens bästa restaurang...

...finns där Sportfiskaren jobbar. Det som får den att, enligt mig (således en högst subjektiv åsikt utan någon som helst förankring i gourmetvärlden), kvalificiera sig till topp-platsen på listan över de bästa restaurangerna är deras brillianta idé Fredagsmys. Detta innebär alltså att kunderna när de lämnar sitt arbete kan åka dit och köpa fredagsmiddagen för en rimlig peng, trevligt förpackad i fina formar bara att mikra när de når slutstationen - köket! Detta får den trevliga konsekvensen att jag slipper laga middag på fredagkvällen. Undrar om Sportfiskaren hinner läsa detta innan han lämnar sin jobbstad...i så fall vet han att jag tycker det är en bra idé med Fredagsmys. I annat fall finns det ju ett annat sätt jag kan slippa laga fredagsmiddagen och det är ju att Sportfiskaren gör det, vilket alla i familjen är eniga om är en bättre idé än att jag gör den.

1 kommentar:

Anonym sa...

det vore väl skönt för dig att slippa för en gångs skull....kram jag fixar nåt//SF