onsdag, februari 24, 2010

Tillskott i kassan?

Jag har fått förfrågan om jag vill sälja mina smycken i en snart öppnad butik. Tja, why not! Köper någon dem så är det ju kul och ger ett tillskott i kassan och även om ingen köper dem så har jag i alla fall fått lite egenterapi när jag gjort smyckena.

Idag inventerade jag bland mina pärlor, smycken, kedjor och tillbehör och konstaterade att jag behövde köpa in lite mer. Så synd... Kollade Tradera, men sist jag köpte därifrån tyckte jag kvalitén på pärlorna var väldigt skiftande så det blev inköp från två internetbutiker istället. Det ska bli kul att fixa och trixa lite mer halsband och örhängen!

3 kommentarer:

Mångmamma sa...

Aha,inte bara sömnad utan även smyckestillverkning.
Vi har mycket gemensamt...;)

Lycka till med försäljningen.

Cicki sa...

Jättekul. Grattis. Här har du en länk till ett säljställe som jag rekommenderar. De har det mesta. Själv köper jag handtag, kedjor och sånt som jag använder till mina väskor. De har enormt mycket pärlor och liknande till smyckestillverkning. De har även nyligen startat upp en smyckesklubb. Jag tycker de är skapligt billiga och snabba med leverans. Lycka till.

http://www.cchobby.se/pages/productMainGroups.asp

Miss Gillette sa...

Grattis, vad kul!