torsdag, februari 11, 2010

Tänk vad lite jag vet

Inte visste jag att det gick att laga tv-spelskivor med tandkräm. När jag och Lillkillen skulle spela Spyro till PS1 förut så hängde det sig och trots typ tio omstarter funkade det inte. Stora Killen sa då att han kunde fixa det genom att ta lite tandkräm på. Yeah, right! Nåväl, bättre att försöka med det, som det var funkade det ju inte i alla fall så det kunde ju knappast bli sämre.

Och hör och häpna, det fungerade! Så när jag gick och lade mig spelade grabbarna Spyro! Jag lär mig något nytt varje dag!

Tandkräm! Hm! Vem hade trott det?!

2 kommentarer:

Mångmamma sa...

Tandcreme funkar fin-fint mot finnar också.
Alltså acne och inte folkslaget! :)

Gillade ditt svar hos mig,jag är medveten om att det inte alltid är så lätt.
Har själv jobbat i tätt samarbete med soc, polis, fritidsförvaltning och vet hur frustrerande svårt det kan vara att bara få fram adekvat information.
Till rätt ställe!
Ha en trevlig dag och skön helg!

KaosJenny sa...

Tack för tipset, nu ska här tandkrämas lite överallt... Kanske är så att när inte silvertejp funkar ska man prova tandkräm Kram