lördag, februari 20, 2010

Tidsgräns införd

Från och med nu får jag inte gå och lägga mig senare än 01:00. Jag klarar mig bra med sex timmars sömn, men blir det mindre så funkar jag inte speciellt bra när eftermiddagen kommer. Jag blir trött, irriterad och kan få huvudvärk. Samtidigt är det så najs att kunna fokusera och koncentrera mig på att sy eller göra smycken utan att bli avbruten. Och tiden flyger iväg. Även om klockan blir halvtvå eller två har jag energi kvar och kunde sitta uppe ännu längre, men den räcker tyvärr inte till dagen efter...

Så. Inte längre än till ett på natten. Basta!

2 kommentarer:

Z sa...

01??? Shit! Om jag går och lägger mig senare än 23 så är jag mer död än levande på dagen efter.

KaosJenny sa...

Låter som något jag borde ta efter... det är lätt att vara nattuggla på kvällen men morgonen efter.. Grrr