onsdag, februari 24, 2010

Kommentatorsfältet

Alltså, jag vet inte, men är det inte så att de flesta som lämnar kommentarer också vill läsa vilka kommentarer andra och eventuellt bloggaren lämnar på bloggposten? Jag skulle önska att krysset "skicka uppföljningskommentarer till e-postadress" o.s.v. alltid var ifyllt och att jag fick bocka av det om jag nu inte skulle vilja veta vad andra skrivit för respons på bloggposten (vilket aldrig skulle hända eftersom jag är löjligt nyfiken). Eller går det att ändra på det i någon inställningsmeny? Ibland glömmer jag retligt nog att fylla i den där rutan och då går det ju inte att ändra sig till att jag ju visst ville få uppföljningskommentarer om jag inte skriver en till kommentar. Också irriterande. Fast det kanske visst går bara att jag inte vet?

Inga kommentarer: