måndag, oktober 27, 2008

Ångestreduktion har inträffat!

Imorse 8:30 satt jag i frisörstolen. Min frisör hade nog trott att det fanns en liten risk att jag ångrat mig och bara ville klippa topparna, men icke! När jag väl har bestämt mig så står jag fast vid mitt beslut...ett tag i alla fall... Fram med saxen och några klipp, klipp, klipp, skär, skär senare såg jag ut så här. Det är såklart ovant och jag önskar jag kunde tillbringa hela dagen framför spegeln för att vänja mig - nu hoppar jag till varje gång jag ser min korta frisyr och fastnar oförskämt länge framför min spegelbild. Stora killen, som ju aldrig sett mig i något annat än långt hår, säger att när han tittar på mig ser det inte ut som jag vid första anblicken, men att han sedan känner igen mig. Vilken tur! Och jag är såå nöjd! Tror att jag kommer vänja mig fort vid min nya hairdo och hoppas att det inte är alltför svårt att fixa till frisyren! Kanske det till och med är så att jag får lite bonus-måste-ha-shopping för att kunna vara så här snygg varje dag? Vore ju toppen i så fall!

2 kommentarer:

Z sa...

det ser verkligen sketasnyggt ut! Jättefräscht! Kan man få en exklusiv bild med fejs mejlad till mig?

Anonym sa...

Snyggt!