lördag, mars 13, 2010

Men ikväll kollar jag!

Jag har ju, till min egen förvåning, tröttnat på de många delfinalerna till Melodifestivalen och har inte kollat en enda delfinal från början till slut. Men ikväll när det gäller bänkar jag mig framför tv:n och hoppas att rätt låt vinner. Dessutom kommer jag hålla utkik efter en pepparkaksliknande fotograf framme vid scen - min syrra fotar där ikväll nämligen!

Jag har inte hunnit lyssna igenom bidragen, men på radion hörde jag en dag den här låten och den fastnade jag verkligen för. Inte som schlagerlåt och vinnare ikväll (tror inte hon gick till final) men som en fin, vemodig sång.

1 kommentar:

KaosJenny sa...

Vi bänkade oss också.. Det är lite speciellt med mellodifestivalen, lite kult på något sätt... Barnen har och Mp3 så de går omkring och sjunger olika låtar i olika toarter ;-) Vilka fina smyckan du gjort förresten Kram