tisdag, mars 09, 2010

Maria Montazami i all ära men...

Jag tycker Hollywoodfruar är verklighetsflykt på hög nivå för mig. Skyndar hem från körövningen för att missa så lite som möjligt. Men igår skämdes jag över de två blonda tanterna Piff och Puff eller vad de nu hette, som hade casting för bartenders som skulle jobba på deras fest. Tänk om två män i deras ålder gjort samma sak med två kvinnliga bartenders - det hade inte ens sänts i tv tror jag. Nej, usch för pinsamma tanter!

Min favorit är dock Maria Montazami. Hon är så cool!
- Den som köper sin första tofs kommer inte ångra sig.
I alla fall. Hon tycker ju ganska mycket om sitt läppstift och jag tänkte att jag i sann Montazami-anda skulle börja använda mina tre läppstift lite oftare.

Sagt och gjort, tog på mitt vardagsläppstift imorse, lyckades ha det på mig i några timmar, men sedan gick det inte längre. Liten blev ju helt läppstiftig i ansiktet. För hur ska jag kunna låta bli att pussa på en sådan söt liten unge?! Nä, läppstift går bort så länge som jag har en bebis som jag superdupergosar med hela dagarna! Det får bli mina tre lipgloss istället, det blir Liten bara lite glittrig av!

2 kommentarer:

n sa...

Visst måste det vara så att man äter upp en stor del av läppstiftet?
Tänker på hon maria som bara har på och har på...å det bara försvinner....

Å då undrar man ju, hur nyttigt kan det vara?
Att äta en bunt läppstift per år alltså?

Bina sa...

Har aldrig tänkt på det på det viset, men visst är det så det borde vara! Äta läppstift. Kittlar dödskönt i kistan ; )