lördag, december 06, 2008

Fotokalender

Dags att fixa årets fotokalender, den återkommande (och förhoppningsvis uppskattade) julklappen till mina päron från alla barnbarnen. Surfade runt och hittade olika alternativ från 99 kronor till 249 kronor. Valde till slut ett däremellan hos Trycksakstorget - beställ inte därifrån! Det tog en evighet att ladda upp en bild och sedan hakade det upp sig tre gånger efter varandra, då skippade jag det företaget. Kollade runt på några andra, men var inte riktigt nöjd. Fick således krypa till korset och ringa upp mina föräldrar för att fråga vilket företag jag använt förra gången. I och för sig har de fått en fotoalmanacka sedan de fick barnbarn nr. ett för elva år sedan, så jag antar att de anar att de kan få en i år också, men ändå. I alla fall så har jag de senaste åren använt Clickit för att göra dessa kalendrar. Så det gör jag i år också!

1 kommentar:

Z sa...

Fritzells är annars SUPERBRA! 149:-/kalender och de har bra färgåtergivning på bilderna. Dem använder jag varje år.