tisdag, november 11, 2008

Är en väska värt besväret?

Kollar in H&M:s samarbete med Comme de Garcons (det går att stänga av musiken!) för att veta om det är värt att sitta uppe natten till fredag för att invänta att onlinebutiken öppnar eller inte (enda alternativet för mig som bor i glesbygd). Finns en supersnygg klänning, som dessvärre kostar nästan 3 000 spänn, så den hoppar jag över. Utöver det en cardigan och en skjorta som jag kan tänka mig. Sen fanns det en supersnygg weekendväska som jag helt klart skulle vilja ha! Ja, så det skulle i så fall vara väskan som får mig sitta uppe och vänta till 23:59 piiip! Dessvärre brukar inte det alltid hjälpa då en del saker tar slut superduperfort! Satt uppe när kollektionen från Viktor & Rolf släpptes, men hade otäckt långsam uppkoppling och svårt att bestämma mig så jag hann inte köpa det jag ville. Men nu hoppas jag som sagt att jag kan få en weekendväska på torsdag natt.