fredag, november 14, 2008

Nu är den slutsåld

Först kom jag inte in i onlinebutiken för det var för mkt folk, men sedan helt plötsligt var jag inne. Skyndade mig att lägga weeekendväskan i shoppingkorgen och rusade snabbt till kassan och genomförde köpet. Två minuter senare är den slut! Men innan dess har ett epostmeddelande landat i min mail, en orderbekräftelse där det står att väskan kommer i slutet av november. HURRA! Fast riktigt säker är jag inte förrän jag ser den här hemma i vårt hus!

4 kommentarer:

Z sa...

Crazy women!!!! ;-)

Anonym sa...

Toppen, vi som nästan hade slut på sportbagar.../maken

Anonym sa...

Grattis där du! Bra jobbat. Jag tycker H&M ska börja sälja dessa kollektioner i fler städer än bara de större. Det gjorde de ju minsann de första åren! :-( (Fast nätet är ju mycket bekvämt!)

Bina sa...

Maken: Eeeeh...Nordeasportbagarna är inte direkt representabla för de weekendresor jag är på, så det så ; )

linda g: Håller med dig, men du vet att det brukar finnas kvar flera klädesplagg på H&M i Sthlm ganska länge, på det som ligger nära NK.