torsdag, september 30, 2010

More than a sneak peak!

Tog med mig Liten i vagnen för att köpa en tidning. Passerade Lindex som, enligt mail i min inbox, släpper årets Pink Collection i samarbete med designern Narciso Rodriguez (kan vara felstavat...) i morgon kl.10:00. Men här i Lilla Staden fanns kläderna i butik redan i kväll!! Tog några plagg och skuttade in i provhytten. Kunde inte bestämma mig då, men nu har jag bestämt mig för en ny "lilla svarta". Känns bra, nytta och nöje i ett liksom, jag får kläder och forskningen mer pengar till forskning om bröstcancer - kan det bli bättre?

3 kommentarer:

Fru M sa...

Även jag har tagit del av Lindex "Pink collection" men blev lite snopen då det inte fanns en antydan till rosa i något av plaggen....Lite synd kan jag tycka.

Anonym sa...

SNYGG!!!!!

Bina sa...

Fru M. Jag tänkte också på det, men de där mörklila är ju lite åt det rosa hållet. Lite. Väldigt lite...