tisdag, december 14, 2010

Jag har fått min första award!

Tack KaosJenny! Så ska jag skriva tre saker om mig själv. Here we go:

1. När det gäller det mesta så har jag åsikter. Och om man tänker sig att vi människor är en sinfonietta, så är jag nog mest lik en fiol - den låter ju mest hela tiden och är lite svår att urskilja i mängden av ljud. Jag önskar att jag istället var som en kontrabas - tyst lite oftare, men när kontrabasen väl gör en insats så är den något man lägger märke till och den ger ett djup och ytterligare en dimension i musiken.

2. Minst fem gånger varje dag känner jag djup tacksamhet över att mitt liv är så rikt på välsignelser.

3. Jag är stolt över den jag är. Och det är jag stolt över!

Det var den lätta delen. Nu till det svåra; att lämna vidare awarden...*tänker*


Ok, utan inbördes rangordning:
Miss Gillette; för ett underbart språk och finurliga funderingar. Maja, för att hon verkar vara en underbar ensamstående och snygg mamma, som kämpar för att hennes kids ska ha det bra. Zoila, för att du har kvar din attityd trots att du lagt punkattributen på hyllan ; )

3 kommentarer:

Miss Gillette sa...

Raring! Stort och blankt grattis till en mycket välförtjänt utmärkelse och tusen häpna tack för passningen. Men vet du -- just på grund av att man ska skicka den vidare så avstår jag från att agera på den här utmärkelsen; jag gillar inte alls att välja ut några/välja bort en massa andra. Så jag ska blanda ner glädjen över din uppskattning i drinkbomben som jag strax ska kurera mig med -- för ännu bättre skjuts!

Z sa...

Man tackar man tackar! Kul att veta att ngn tycker jag attityd... ;-D

Maja sa...

tack snälla... du anar inte vad de orden värmde! stor kram!