fredag, december 17, 2010

I-landsproblemen löser sig ett efter ett!

Det har verkligen varit på upphällningen här hemma. Både schampoo, balsam, eyeprimer och foundation har varit otäckt nära att ta slut. Så jag lade en beställning från Beauty Bay på allt utom min foundation som jag, som vanligt, fyndar på Tradera. Det tog dock en halv evighet (eller i alla fall från den 2 december) innan den kom fram till mig. Igår tänkte jag att jag nog fick ringa till dem och fråga var mitt paket tagit vägen. Betalningen för min foundation gjorde jag sent igår kväll och mailade även försäljaren om det och tänkte i mitt stilla sinne att jag nog fick gå utan foundation på söndagen. Men döm om min förvåning och glädje när jag hade fått två paket i brevlådan idag. Både min foundation och paketet från Beauty Bay! Säljaren av min foundation måste ha postat paketet innan hon fick betalningen eller något, för hon kan ju inte ha postat det sent igår kväll och det kom fram idag?!

Nu kommer jag i alla fall vara snygg även framledes!

2 kommentarer:

Bibbi sa...

Gott att du fått det du behöver.
Men glöm inte att du duger precis
som du är.

Bina sa...

Tack Bibbi, det glömmer jag inte bort!