tisdag, december 21, 2010

Inget idag heller...

Om man som jag har en syster som börjar blogga om julkort redan i mars så hinner jag ju bygga upp en del förväntan kring årets julkort. Så efter min lååååånga arbetsdag med en rask men väldigt kall promenad hem i minus 22,5 grader så var det första jag gjorde efter att ha gjort alla "viktiga saker" (typ nattat ett barn, käkat middag) att kolla dagens julkorts-skörd. Men nej. Inget julkort från syster yster idag heller. Nehepp. Får hoppas på morgondagens julkorts-skörd. Och det är ju lite härligt för då hinner min förväntan växa sig ytterligare lite större!

1 kommentar:

Z sa...

Jag postade dem igår.... Kanske innan jul. Eller på måndag då. Och jag kan berätta att ditt är valt och gjort med omsorg. Ditt är det enda i sitt slag. Så oavsett om du gillar det eller inte, du är utvald! :-D