fredag, december 18, 2009

Min nya kompis

Min gamla mobil har efter lång (?) och trogen tjänst fått gå i pension. Jag har stått ut över ett halvår med en STOR spricka på displayen och telefonens oerhört irriterande vana att stänga av sig lite närsomhelst. Numer är jag ju student och därmed har jag studentrabatt på en massa olika saker, bland annat mobil. Dock kommer jag ju snart sluta vara student så idag tog jag tillfället i akt och fixade en ny billig telefon med ett billigt abonnemang. Nu ska jag fortsätta leka med min nya fina kompis!

4 kommentarer:

Z sa...

Är det din nya eller gamla?

Malin sa...

Å vad kul med ny mobil! Det är så roligt att sitta å kolla in vilka funktioner som finns osv. Kram på dig.

Z sa...

Grattis till din nya telefon! Jag vet ju precis hur roligt det är att hålla på att fippla med den! Jag älskar fortfarande min och har den i egenpåhittiga påsar för att den inte ska bli repig.

Bina sa...

Ja visst är det löjligt kul med nya saker! Så du, Z, har en liten påse till din nya. Det vore kanske något att införskaffa. En liten röd fin kanske. Och så ska jag sluta ha mobilen i knäet när jag åker bil eftersom jag uppenbarligen inte har nog med utrymme på hårddisken för att komma ihåg att jag lade den där när jag går ur bilen...Det var så den stora sprickan kom till och sedan har jag gjort så ett antal gånger efter det med resultatet att mobilen blivit tre delar.