lördag, december 12, 2009

Får nog ringa Tanja

Jag handlade ju på internet för ett tag sedan och fick ett mail på tyska som svar. Tack vare er kära läsare fick jag mailet översatt till svenska. Nu undrar jag hur det går för min vara; är den på väg till mig eller inte? Så jag använde användarnamnet och lösenordet och gick in på den medskickade länken. Och finner, dock inte till min förvåning, att även den sidan är på tyska. Min vara är "freigegeben". Sportfiskaren tror det betyder att min vara har tagit sig friheter. Jag är inte säker på att den översättningen stämmer. I vilket fall, de lovade leverans innan jul och har varan inte kommit till veckan får jag nog ringa Tanja alternativt åka dit och smälla henne på fingrarna...

2 kommentarer:

Cirkus sa...

Du kan vara lugn. Det är ivägskickad.

Bina sa...

Åh vad bra! Ser verkligen fram emot posten den kommande veckan!