onsdag, oktober 28, 2009

Oemotståndliga!

Idag skulle jag ha lite kläder; varmare jacka till Lillen, röda strumpbyxor till Liten och nylonstrumpor till mig. I Lilla Staden finns två klädaffärer som säljer barnkläder (räknar bort MAXI ICA och Coop Forum); Lindex och Kappahl, något jag svurit över många gånger. Hur kul är det att alla barnen i skolan/förskolan har samma kläder?! Men det har sina fördelar också. Jag hade en rabattkupong på Lindex som gick ut i dag, 25% på hela köpet, och tänkte att det var bäst att passa på att utnyttja detta. Dessvärre var kupongen borta när jag väl skulle ha den - typiskt! Men det är då det är bra att bo i Lilla Staden och vara igenkänd på Lindex för snälla butiksbiträdet (det heter säkert något finare) tog en annan kupong och scannade in så jag fick mina 25% på hela köpet ändå och sparade nästan 200 kronor! När jag gick där bland strumpbyxorna hittade jag de här skorna och det gick bara inte att gå förbi dem! Hur söta är de inte?!

3 kommentarer:

Sarah sa...

Ja, det finns ju inget sötare än babyskor!! Särskilt då till flickor (som jag inta har!!) Kraam

Cirkus sa...

Fast det finns ju jättejättejättemånga roliga barnbutiker på nätet om man inte vill handla på Lindex o KappAhl. Eller så gör man ett besök hos mig o shoppar tills man droppar i Malmö o Köpenhamn!

Malin sa...

Glömde säga! vad fin din blogg har blivit. Å gud vad söta skorna var,man blir ju helt sjuk. Kram Malin