söndag, oktober 04, 2009

Och dessutom är det...

...Sportfiskarens och min första bröllopsdag. Och OM det skulle vara någon av våra gäster som läser detta så vill jag än en gång passa på att säga T-A-C-K för att ni kom, att ni var där och delade vår dag, trots snö och kyla och långt bort! Det var en fantastisk dag, ja, fantastiska dagar, vi hade i fjällvärlden. Ja, den där dagen för ett år sedan är ett av mitt livs härligaste dagar, då drömmar slog in och böner blev hörda.

Och ett särskilt tack till Sportfiskaren, för att jag tillsammans med dig hittade himlen jag visste fanns.

2 kommentarer:

Miss Gillette sa...

Grattis grattis grattis! Må många lika lyckliga år vänta bakom kröken!

Anette sa...

..och vet du hur ofta vi gäster tänker på den dagen??? Ofta! Det var en oförglömlig helg ur väldigt många synvinklar! Hälsa honom - saknar er!