fredag, oktober 30, 2009

I'm the first in line

Äntligen! I år hann jag få på vinterdäcken i tid! Annars brukar jag alltid tänka att jag ska dit och sätta på däcken, men aldrig komma iväg förrän den första snön kommit och då är alla i Lilla Staden där och jag får köa i någon timme eller så. Idag packade jag in kidsen i bilen och åkte till däckfirman - och det var inte ens kö! Saaben som stod inne var färdig efter en minut och sedan var det min tur! Hurra, hurra vad skönt! När jag ändå var i farten med att ägna minimal tid åt bilen körde jag till Mekonomen och köpte och fyllde på olja så nu rullar vi safe i en bil som inte låter som en diesel!

1 kommentar:

Sarah sa...

Duktiga du!! Visst är det skönt när man för en gångs skull kan få sig själv att göra något I TID!! Annars är man ju alltid ute i sista minuten!Ha en skön Lördag, kraam!!