lördag, oktober 10, 2009

Ligger efter i planeringen

När Lillen kom ammade jag honom i gungstolen på nätterna och fördrev tiden med ljudböcker, men Liten ammar jag i sängen, vilket har gjort att jag ligger lite efter i min repetionsplanering. Vi har nämligen en mycket ambitiös körledare som hjälper oss genom att lägga upp mp3-filer att öva till på vår hemsida. Min repetitionsplanering var att ladda ned dessa till mp3-spelaren och att sedan lyssna till dessa på nätterna när jag ammade Liten. På så vis skulle jag lära känna musiken och mina stämmor. Denna planering har dock falerat när jag nu ammar Liten i sängen. Somnar i princip omedelbart när hon käkar och har inte ens laddat ned filerna till mp3-spelaren, förrän nu. Och nu är det hög tid för mig att lära mig låtarna eftersom det är få körövningar kvar innan konsert...Från och med nu lovar jag att skärpa mig! Här ska lyssnas och övas!

Inga kommentarer: