onsdag, november 04, 2009

Hur törs de?

När jag gör något som inte kräver hela min uppmärksamhet så brukar jag kolla lite webb-tv samtidigt. Just idag kollar jag "Ensam mamma söker". Alltså, jag fattar inte riktigt hur människor vågar ställa upp i alla sådana där program där syftet är att hitta någon att älska. Räcker det inte med alla känslor och händelser som blir? Att utöver det välja att exponera den processen i tv?! Jag vet inte om jag tycker det är modigt eller korkat. Det blir ju så privat att jag nästan inte fixar att sitta här på andra sidan skärmen och kolla!

3 kommentarer:

Malin sa...

Jag håller med dig! Måste vara kätte märkligt att vara i deras situation. Undra om de fattar detta innan de ger sig in i det. Eller vill de bara bli kända?!

Sarah sa...

Tycker sådana där program är pinsamma! Visst, det är bra tv - men jag tycker ändå att man liksom sköter sånt där själv, eller?? Jag hade aldrig ställt upp!! Kraam!

Malin sa...

Vad mysig din tisdagskväll lät, bäsegos;)