lördag, november 07, 2009

Det blev så bra!

Och jag undrar, kan det bli bättre? För vi har ju en konsert kvar.

I måndags kom jag hem från en körövning där jag kände att min prestation var bedrövlig med tanke på att det var sista repetitionen innan konsertdagen. Jag har övat hemma sedan dess och det tror jag att fler i kören gjort för idag gick det riktigt, riktigt bra. Jag var så nöjd med min egen och resten av körens prestation! Naturligtvis är de låtar som inleder konserten viktiga, men det vi satsat mest på är Faurés Requiem, som avslutar konserten. När musiken tystnade efter sista takten idag så hade jag en fantastisk känsla i kroppen, eufori! Det blev så bra! Ser fram emot morgondagen med skräckblandad förtjusning - det kan bli bättre, men också sämre...

1 kommentar:

Sarah sa...

Härlig känsla!! Och du, MJ var också min FÖRSTA, största idol! Undrar om han verkligen är död...Kraam!