måndag, mars 23, 2009

Med hänvisning till förra inlägget...

...som inte jag skrev då, så påvisar det vilken supersöt make jag har, inte ett dugg diktatorisk - för han hade ju alla möjligheter att skriva allt möjligt om petit moi eller om hur hans bestämmanderätt i hemmet ser ut egentligen (oavsett om han är hemma eller ej...) eller ändra layouten (hujedamig vilken obehaglig tanke). Men allt Sportfiskaren skrev var "Bob Marley rules"?! Och lade till en ny etikett "bob", som jag väl får använda nästa gång jag skriver om saft eller sylt... Ett ganska oskyldigt bus, men roligt - och framför allt snällt och det beror ju på att Sportfiskaren ju faktiskt är snäll och trofast och lojal och rolig. Tack och lov att han är rolig, för jag tar livet på alldeles för stort allvar ibland och behöver verkligen någon som strör lite bus och lekfullhet längs vägen - tack Sportfiskaren för att du finns!

Inga kommentarer: