tisdag, mars 10, 2009

It's gonna be a thriller!

Okej, så var det dags. Jag anmälde mig på Michael Jacksons hemsida till möjligheten att få vara med på presale av biljetterna till Londonkonserterna. Och för en liten stund sedan plingade det till i inkorgen och jag fick en länk och ett lösenord att använda för att köpa som mest 4 biljetter. Har ingen aning om vad de kommer kosta och anar att det inte bara är jag och tjugo till som fått länken och lösenord utan snarare tjugotusen till eller så, men jag tänker ändå sitta i startgroparna imorgon kl.8:00. Redo att få en kul upplevelse i sommar. Förhoppningsvis följer resten av familjen med till London - inte konserten - så får vi en trevlig semestertripp också! Nej, nu måste jag få tag i fröken Multisport och höra om hon vill med på konserten!

Och by the way, jag såg honom inte i Stockholm 1997, utan tydligen på Ullevi har min kära svåger upplyst mig om.

3 kommentarer:

Z sa...

Några biljetter??

Bina sa...

Nope, tredje försöket sedan 8:00. Hamnar i kö i typ en halvtimme, 45 minuter och sedan ett felmeddelande. Men jag ger inte upp! Har ju fram till fredag morgon på mig. Koden gick att återanvända. Min kusin sa att det kommer bli fler konserter än tio, typ tjugo, i så fall större möjlighet!

Z sa...

Yeeej!!!!!! Fler konserter!!!