fredag, maj 13, 2011

Tidsödande men i övrigt kul!

Har blivit med Spmartphone. Det är ju riktigt kul att ha nya prylar. Inte för att jag fattar hur den fungerar, vet till exempel inte hur jag gör när jag ska ta bort ett utkast till sms, men snart hittar jag nog många skojiga appar och widgetar eller är det samma sak förresten? Inte vet jag. Har i alla fall lyckats ringa, svara och prata i telefonen, med och utan headset, synkat twitter och facebook med den, nu ska jag hitta någon bra app att blogga med också. Eller finns det redan? Och var letar jag efter det i så fall? Alla dessa frågor!

En sak som är sämre med smartphonen än den gamla är att det tar en evighet att skriva sms. Svårt att trycka på rätt bokstav, speciellt eftersom skärmen inte vill acceptera att jag skriver med naglarna...

Inga kommentarer: