måndag, november 29, 2010

Om man vill umgås med Maria Montazami...

...ska man i alla fall inte bli kommuntjänstekvinna. Nej då ska man vara banktjänsteman tydligen. Maken ska på något (han vet inte riktigt vad) från lördag till söndag i Metropolen och idag fick han veta att Maria Montazami ska vara där. Jag är lite avundsjuk faktiskt eftersom jag tycker att hon verkar vara en härlig människa. Men, men, jag kanske träffar någon superkul och intressant kändis i korridorerna på socialkontoret på onsdag...

4 kommentarer:

Z sa...

Har han vunnit ngn schlagertävling igen??? Typiskt SF.... Får inte hans lyxhustru följa med då?

Mångmamma sa...

Absolut en hoppingivande tanke, korridorer kan vara bra till mycket!

Mrs S sa...

Oh, inte utan att man blir grymt avundsjuk. Själv har jag gått så långt att jag numer ahr fyra tofsar i mitt vardagsrum, eller vänta nu: jag har inte bara runt gardinerna, jag har ju på kuddarna också: summa summarum: 20! :)

Maja sa...

hon är ganska härlig, men tofsar kommer inte in i mitt hem (än så länge)