måndag, november 22, 2010

Jag ska till Paris!

Via Zoila hittade jag till Ting och nu ska jag helt plötsligt till Paris! Är inte det fantastiskt så säg?! Är ni fler som vill haka på, både i RL eller "bara" här online så registrera er här IDAG så tar vi sällskap (annars går det ju att hålla koll på sig själv utan att regga sig på någon sajt såklart)! Men jag kommer inte kunna ha koll på hur många steg jag gått och räkna ihop och göra om till kilometer, så jag tar gärna hjälp av någon som gör det åt mig. Mitt användarnamn på Stegklubben är "sockerbollen" (passande va?!) så det är bara att adda mig som vän så kör vi så det ryker - eller går så det ryker. Enligt avståndstabellen är det ungefär 1540 km till Paris. Och blir vi många från eller runtomkring Lilla Staden kan väl vi träffas i RL och fira att vi kommit till Köpenhamn och så kan vi väl käka en riktigt god middag när vi kommit fram till Paris? Bon voyage!

3 kommentarer:

Fru M sa...

Klart jag ska med till Paris!!

Chrissan sa...

Kul, då ses vi sen när skumpan är riktigt kall! ;)

Mångmamma sa...

Och min man som är i Lyon ikväll.....
Undrar hur många steg jag egentligen tar per dag?
Måste, måste, skaffa en stegräknare!