lördag, november 13, 2010

Jag har inte dött!

Såklart inte! Jag bara har det riktigt intensivt när jag jobbar och igår när vi var lediga hade jag supermysigt med alla kidsen. Idag har kören haft heldag och nu är jag helt trött i rösten och huvudet. Men nu känns det att julen närmar sig och i år får vi sjunga några helt nya sånger och en av dessa nya låtar berörde mig så mycket när vi sjöng den. "Ett barn är fött" heter den, den är översatt från engelska så det är inte den där gamla vanliga.

Småkidsen är sjuka och det känns som att jag är på väg att bli sjuk, men om jag ignorerar det så försvinner det nog av sig själv. Imorgon ska jag föreläsa om socialtjänstens arbete på Brottsofferjourens utbildning för nya brottsofferstödjare. Kul att få möjlighet att ge en nyanserad bild av socialtjänsten och det vi arbetar med. Ska bara sätta mig och få ihop ppt till imorgon...och kolla hur lång tid jag hade på mig...So long so far!

1 kommentar:

KaosJenny sa...

En så´n tur då ;-) allt har liksom olika mycket plats i livet... och då är det ju vettigt om Bloggen får vila lite ibland. Kul att ha möjlighet att föreläsa, brukar vara kul och kunna bli bra frågor. Kram