lördag, september 05, 2009

Varför Estrella?

Igår var jag på bokcirkel igen. Mycket trevligt som vanligt; god mat, härligt sällskap och intressant diskussion om boken vi läst (Box 21). Jag och Teaterapan kom att prata på snacks och kom fram till att vi båda saknar Estrellas Spinn Dills SÅ MYCKET! Varför slutade de med dem?! När vi flyttade till Lilla Staden fanns de fortfarande, det är fem år sedan, men sedan försvann de! Suck! Jag kan verkligen längta efter en påse Spinn Dills ibland. Tror jag ska e-posta Estrella och fråga varför Spinn Dills utgått ur sortimentet! Nu har jag ju all tid i världen att ägna mig åt sådana petitesser. Ja, jag ska e-posta dem, på en gång faktiskt!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Du glömde Philadelfian...mmm har du mailat än. Borde starta en rörels för Dillskruvaranas bevarande. Vi är fler därute jag lovar!!!!
Inga känningar ????
Tack för sist.

Bina sa...

Har mailat men inte fått svar?!?! Mailade då när jag skrivit blogginlägget.

Inga känningar på allvar. Och tack själv, alltid kul att ses!

Per sa...

Det är alltså inte bara jag som saknar dem! Jag har retat mig på att dillskruvarna försvunnit från hyllorna och bestämde mig för att googla på dem för att ta reda på om det fanns något hopp om comeback. På det viset hittade jag denna blogg.

Vi borde kanske starta en namninsammling. :-)

Jag ska definitivt mejla dem.

Var det Estrella som gjorde dem? OLW gör ju saltade skruvar så jag fick för mig att det var OLW som gjort dillskruvarna också...


Vnär de försvann och omvarför de försvunnit från hyllorna.
se vad som hänt med dem.

Per sa...

Strunt i de tre sista raderna i mitt förra inlägg... slasken som råkade bli kvar.

Bina sa...

Då är vi inte ensamma jag och Teaterapan alltså! Om du startar namninsamling så är jag på!

Bina sa...

Per: Såg att det finns en gupp på facebook för oss som saknar Spinns Dill!