onsdag, september 16, 2009

Hoppet är ute!

Jag har nu äntligen fått svar från Estrella:

"Tack för ditt mail.

Estrella Spinns Dill utgick för ett par år sedan eftersom de tyvärr inte sålde tillräckligt bra. Just nu finns inga planer på att återuppta produktionen.

Jag hoppas du kan hitta en annan produkt som du tycker lika mycket om!

Med vänliga hälsningar

Helen Göransson
Konsumenttjänst
Estrella AB
konsumenttjanst@estrella.se"

Nej, jag kan ju inte hitta en annan produkt som jag tycker lika mycket om! Det är ju det som är problemet. Buhuuuuuuuuuuuuuu...snyft...stackars mig! Och Teaterapan.

6 kommentarer:

Z sa...

Stackars dig...

Cirkus sa...

Em... hormoner som spökar, eller hur kan man gråta över snacks?

Bina sa...

Jag lovar, jag grät inte på riktigt, men på riktigt tycker jag det är trist för de är verkligen det godaste snackset jag ätit!!

Anonym sa...

Fy va dåligt!!!! jag trodde nästan om någon skulle fixa tillbaka dessa var det du. Men vi får väl vänta och se. Det värsta är ju att det inte finns ngt substitut för dem. Du vet att du måste krysta fram den där lille i dag eftersom jag gissade på att den skulle komma just precis i dag....
Ta hand om dig

Per sa...

Vi får starta en namninsammling. :-)

Ska för skojs skull mejla Estrella och föreslå en comeback.

Ska nog också mejla OLW. De gör ju redan slatade skruvar varför maskininvesteringen borde bli mindre.
Nått ska man ju sysselsätta sig med på sin fritid. :-)

Trodde att jag var ensam om att sakna dem.

Bina sa...

Bra idé att maila OLW och be dem göra dem istället för Estrella!