tisdag, september 15, 2009

In rememberance

Visst var han snygg i Nord och Syd. Men som Johnny i Dirty Dancing var han helt fantastisk! Hur många gånger såg jag inte denna film när jag var tonåring?! Och hur gärna ville jag inte träffa min egen Johnny? En kille som tyckte att: No-one puts Baby in a corner! för att sedan svepa iväg med henne upp på scen där de slog alla med häpnad?! Suck! Kolla in slutscenen i denna fantastiska dansfilm!

Och hur gick det för mig då? Träffade jag min egen Johnny? Ja, men visst gjorde jag det! Sportfiskaren är en fantastisk man på så många sätt och att han dessutom kunde lära sig Macarena och slå våra bröllopsgäster med häpnad kom som en fullständig överraskning för de flesta, men jag visste nog alltid att det fanns en Johnny även i Sportfiskaren...

4 kommentarer:

Z sa...

1) Vad gör du uppe 04.30?
2) att du ens jämförde macarenaMannen och Dirty dancingscenen i samma blogginlägg fick mig att brista ut i gapskratt!!!!!!

Bina sa...

1. Efter att jag slutade jobba var det lite bättre några nätter och jag sov hela natten igenom, men den senaste en och en halv veckan har jag vaknat vid halvfem eller så och är pigg en stund så då läser jag eller surfar en halvtimme eller så innan jag kan somna om. Annoying!

2. Förstår inte hur du menar...

Z sa...

Jobbigt att inte kunna sova, men å andra sidan får du ju de senaste nyheterna "före" alla andra... Och det är ju coolt.
Skulle vilja se MacarenaMannen dansa sluscenen i DD.... Eller kanske inte... Du om bebisen hade kommit när du syltade och det hade varit en kille hade han med fördel kunnat heta Böb!!!!!!!

Anonym sa...

Inga känningar???
Har just nu en skitförkyld son som håller på att få tänder. Skrev precis till en bokcirkelkollega att jag fattar inte hur mycket kroppsvätskor kan en lite människa ha?? De kommer ju i från alla öppningar just nu Helt otroligt.
Må gott