lördag, juli 25, 2009

Shopping

Idag tog jag min bil och for in till Storstan för lite shopping på egen hand. Var där igår också, men då var två elvaåringar och en treåring med och jag är inte dum - jag trivsel-shoppar inte med tre kids i släptåg, då akut-shoppar jag bara.

Idag hade jag tid att strosa, titta, vända, känna, tänka, jämföra, drömma - trivsel-shoppa helt enkelt! Det blev en del i slutändan, mest nödvändiga saker, som läppglanset, svarta tightsen, ansiktsoljan och duschcremen. En del inte helt nödvändiga saker också förstås; växterna, krukorna och heminredningsgrejorna. Det där strosandet är dock inte att underskatta - jag älskar att låta mig förföras av fina arrangemang av olika ting även om det inte i slutändan resulterar i ett inköp.

Ja, det var några himla bra timmar faktiskt!

Inga kommentarer: