tisdag, augusti 14, 2012

Nervös

Jag hittar inte min almanacka. Eftersom det är en veckas semester kvar så tänkte jag att jag skulle försöka hitta den idag. Har letat i alla väskor jag kunde tänka mig att den skulle ligga i, i alla högar med papper, i min bil, vid datorn, i mitt nattduksbord. Inte hittad.

Mycket oroande. Hela mitt arbetsliv och delar av mitt privat liv finns i den. Jag har inget i huvudet och inget i jobbdatorns almanacka. Så om någon är lite synsk out there så meddela mig gärna i kommentatorsfältet var den är...

Hittelön;  1 h gratis stödjande, motiverande eller bearbetande samtal vid behov.

4 kommentarer:

Z sa...

Jag fattar inte. Varför har du den inte i Googlekalendern så finns den var du än är på jorden bara du har tillgång till nätet..?

Bina sa...

För att jag har en hoper sekretessgrejer i min almanacka som jag är relativt säker på att Google inte ska få i sin ägo... Däremot har vi en kalender på kommunens server, men den tar jag mig aldrig tid att lägga in almanackan i. Men det borde jag ju göra under min administrativa dag som jag också borde ha lite oftare...

Z sa...

Gör det. Ha en administrativ dag. Det är det värt.

Bina sa...

Det vet jag att det vore (värt det alltså). Men i jämförelse med att kunna ha fem samtal med våldsutsatta vuxna eller barn som upplever våld i hemmet så kommer det väääldigt långt ned på prioriteringslistan tyvärr...