torsdag, augusti 30, 2012

Det man inte har i huvudet...

Igår skulle jag hämta kidsen, men inte lämna. Kom ihåg att jag dessutom hade lunchmöte med facket så jag kunde inte gå hem och hämta bilen i vanlig ordning på lunchen. Slänger in handväskan och dataväskan i bilen och kör till närmsta gratisparkering, typ 200 meter från jobbet. Går till jobbet, kommer in på kontoret och inser att jag glömt dataväskan i bilen... Suckar, lägger från mig handväskan men tar med mig nyckelkortet till Fort Knox (aka socialkontoret). 50 meter från bilen inser jag att bilnyckeln ligger i handväskan som ligger kvar på kontoret. Går tillbaka till kontoret och tar med mig nyckelkortet och bilnyckeln och går sedan till bilen, hämtar dataväskan och går till kontoret...

Ibland blir jag bara oändligt trött på mig själv!

1 kommentar:

KaosJenny sa...

Mm, det är det där jag kallar vardagsmotion ;-)