söndag, oktober 03, 2010

Fingerfärdig unge!

Åker bil. Liten blir uttråkad och stämmer upp sin sirénliknande stämma i protest. Hon får leka med min mobil - den har ju ändå knapplåset på. Väl framme ser jag att knapplåset inte alls är på! Liten har lyckats ta ett kort på sina fossingar med mobilen. Nåväl, ingen skada skedd.

Tror jag. Så ska jag ringa Adam. Han finns inte kvar i kontaktlistan. Men, det var ju konstigt! Kollar en gång till men nej, ingen Adam där. Tydligen har Liten lyckats radera merparten av kontakterna på A. Den första som finns kvar är Anci. Suck...Och jag har faktiskt ingen aning om vilka personer jag hade sparat som kontakter innan Anci. Ett antal Annor...men i övrigt - noll koll!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du här ju iallafall kvar b-ö... Och mobilen. Jag hade inget efter valnatten.../ z