söndag, augusti 23, 2009

Sommarens bästa köp

För bara 125 kronor kan du stödja de miljontals barn och ungdomar som på något sätt utnyttjas i kommersiell sexhandel. Kliv iväg till närmsta Body Shop och köp deras "Soft hands kind heart" handkräm. 77 kronor går direkt till Ecpat. Jag är beroende av handkräm; har en i handväskan, en på kontoret och en i köket och jag måste säga att jag tycker mycket om denna handkräm. Den luktar gott och mjukgör huden. Om du inte använder handkräm, så köp och ge bort i present!


Jag tycker dessutom om väskor och mode och naturen och MAXI ICA Stormarknad. Och House of Dagmar har designat en tygväska som säljs på ICA-butikerna för 89 kronor (69 om du har ICA-kort) varav 10 kronor går till WWF:s arbete för ett bättre klimat. Väskan är i tyg, den är stor och rymlig med rosa foder. Jag tycker den är snygg!

Inga kommentarer: