fredag, juni 26, 2009

Nej men, nej!

Jaha, här ska jag gå och lägga mig i lugn och ro. Min vana trogen kollar jag som vanligt internet via mobilen det sista jag gör och vad läser jag?! Michael Jackson är död!! Sportfiskaren hade förvisso informerat mig att han hade fått en hjärtattack, men jag menar, det är det ju många som får och som överlever!

Nu blir det ingen konsert för mig, det som jag hade sett fram emot så mycket! Supertrist!

Och dessutom valde jag bort avbeställningsskydd på flygbiljetterna eftersom jag bara SKULLE ta mig dit no matter what. Fast nu känns det ju lite poänglöst...

2 kommentarer:

Z sa...

Men se det som en helg för bara dig och SF innan ni blir tre istället. Gå på stan, handla bebiskläder, fika goda bullar och njut av lugnet före stormen.

Z sa...

Tre barn menar jag. Annars blir ni ju fem.....(Hade inga bra betyg i matte....)