fredag, maj 22, 2009

Visste inte detta...

...men jag har uppenbarligen gjort en god ekonomisk affär i och med mitt giftermål. I veckan damp denna tidning ned i brevlådan, adresserad till Sportfiskaren. Jag hade ingen aning om vad det var för tidning, aldrig hört talas om den men har efter lite undersökande journalistik fått reda på att tidningen distribueras till dem i Sverige som har en "deklarerad inkomst över 1 200 000 kronor eller en förmögenhet över 5 000 000 kronor".



Dessvärre såg även Sportfiskaren förvånad ut över att ha fått tidningen så jag antar att de helt enkelt gjort ett felutskick... Det var ju synd för jag tror inte jag hade haft några som helst problem med att bli lyxhustru!

2 kommentarer:

n sa...

jag connosseiur??
Min man, pengar....NÄÄÄÄ!
Jag har faktiskt hört den förr...
;-)

Anonym sa...

Japp den har jag också hört förut och tillochmed tror att mannen för frugan bakom ljuset....
/Z