måndag, juli 23, 2012

Min dag igen!

Och efter förra årets 24 juli då jag konstaterade att det var 23 juli som var min dag vaknade jag idag nästan lite glad att se att sommaren tagit paus. Tog med mig Liten till Storstaden och det här köpte jag till mig som en klapp på axeln för att jag för tretton år sedan lämnade något som inte alls var bra.


En brödkorg, drygt fyra meter tyg och en vattenfast mascara. Because I'm worth it!

Hade behövt fler brödkorgar, typ tre till, men de kostade ungefär 70 - 100 kr mer än online!! Så det fick bli en. Det blå turkosa molntyget är i velour och det gula är i jersey. Tror det får bli ett linne till mig i det gula tyget. Min CC-mascara är i princip slut och i vart fall för gammalt. Lyxade till det och köpte Hypnôse Doll Lash Mascara från Lancôme. Den var nästan gratis *host, host*.

Inga kommentarer: