onsdag, juli 25, 2012

Bästa rengöringen

Jag har alltid haft fet och oren hy. De enda gånger min hy varit fin är under graviditeterna och tiden jag ammat.

Bloggade ju om en tvål jag älskade tidigare, men nu har jag hittat en ännu bättre! Köpte en när jag köpte två av mina gamla favorittvålar. När jag hade använt den några veckor så blev det en klar förbättring av min hy. Fast när den var slut återgick jag till min gamla favorit, men hyn blev sämre ganska fort. Nu tog de slut för några veckor sen och vi skulle inte förbi affären inom kort tyvärr.

Mailade och fick veta att den såldes online. Försökte köpa två, men det gick inte. Mailade ägaren av webb-butiken och fick veta att minimumbelopp att handla för var 200 kr. Beställde en scrub också.

Lade beställningen i måndags och igår morse hade jag varorna! Så bra service! Och i morse använde jag scruben för första gången, den var riktigt fin den med! Hurra för Klockargården!


Inga kommentarer: